Gästträning i Vvik

Igår blev det en helgdag i Västervik med promenad på förmiddagen sen var jag och Robin och gästtränade på Västervik atletklubb! Bra gym, körde övrebröst, axlar och TRICEPS (för en gångs skull). Riktigt sköna "Snedbänkpressmaskiner" !  Jävligt skönt att träna triccarna faktiskt, synd att jag fortfarande har för små axlar för att träna armar :P

Blev pizza med igår mitt i deffen men gör inget för går åt rätt håll iaf :) Köpte hem 6 kg kvarg nu oxå, 500gram/burk, är smidigt och gott under deffen! Blandar en sån burk med fun light och dricker, räcker till 2 tillfälllen då varje burk innehåller 60gram protte..

Idag blev det 30gram protte+blåbär/hallon, 200mg koffein, 3kapslar omega 3, 4kapslar calcium pyruvate och grönt te sen 45 min morgonpromenad med Kim och PG sedan fettmätning här... Jag ska mäta på mig på söndag tänkte jag.. skönt att gå innan frukost, då uppskattas frukosten extra mycket sen, särskilt om jag ska äta bröd som jag gjorde idag! Dinkelbröd med frön, ost+kalkon på och 2 kokta ägg.. GOTT!

Idag blir det Mage+underarmar och eventuellt en promenad i afton! Imorgon ska jag spela fotbollsmatch om  knän och fötter håller... Sen funderar jag på att ta en vilodag på söndag, passar bra för då ska jag ändå jobba från 14 på Stenbäcken..

 Cablecross, eller CC som vi kroppsbyggarjävlar kallar den är en skön övning som aktiverar främst pecsen... Är bra som avslutningsövning då den inte är en "tung" övning på samma sätt som tex bänkpress och hantelpress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0