Fotboll och sånt


Fotbollsmatch i Kisa igår mot Slätmon, kände mig inte helt redo för det efter bara en halv grusträning.. Fick spela mittback igår vilket jag bara gjort 2 gånger tidigare, men det gick rätt bra faktiskt, mycket tack vare duktiga lagkamrater omkring mig :) Slätmon hade mest spel men vi gjort en stark kämparinstats och vann med 1-0 efter ett snyggt vänstervolleyskott av vår före detta stormålvakt som tydligen numera är stormålskytt istället, Mats Ericsson :D

Kroppen höll, kändes lite i ben och så men beror på att jag inte tränat så mycket.. Känns dock, utan att låta för nöjd, att jag gainat lite muskelmassa sen förra säsongen !

Igår åkte jag till Lkpg och var med och festade, NYKTER, följde även med ut nykter... drack prottedrinkar istället vilket man gärna får tracka mig för, jag är van vid det nu :)

Snart blir det besök, träningsupplägg och beställning av kosttillskott! Fettmätning på mig oxå, måste vara nere på 7,5% eller under nu... Idag är träningsfri dag, hur hårt och mycket man än tränar tycker jag man alltid ska ha MINST en dag/veckan man vilar helt från träningen!

foto: http://www.christercarlsson.com/

Kommentarer
Postat av: CRZ

Riktigt kul & läsa detta! Att du äntligen gick ut & festade nykter! :D

2010-03-14 @ 20:20:30
URL: http://czamorano.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Hehe ja, man kan ju faktiskt göra det ibland oxå :)

2010-03-15 @ 10:13:26
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0