Bra deffvecka uppenbarligen

Fettmätning igår: 7,3%.. skönt, cirka en vecka sen hade jag 8,2%.. Går rätt "lätt" ner till under 7,5 och hyfsat lätt till 7,0 sen blir det svårare! Den här veckan är målet att vara under 7% på fredag och nere på 6,8% till nästa vecka då jag ska bygga igen :D

Är lite konstigt, märker jättestor skillnad när jag kommer under 7,5%, nedre magrutorna kommer fram, detaljerna i frondeltat syns bättre och en åder på armen kommer fram! Under 7,0% kommer ådern på magen fram :)
Lite sjukt snack det här kanske... men jag är ju som jag är :P

Idag tog jag 15gram whey när jag slutade jobbet 07,30, koffein, omega 3, sen hem och åt 4 äggvitor (cirka 12gram protte) och 4 kapslar calcium pyrovate, drack (dricker) grönt te... Och NU blir det morgonpromenad!
Mycket styr innan kan tyckas, men det är för att maximera fettförbr och mininera musklnedbrytningen och så är det ju skoj :D

Ikväll blir det benpass på träningshuset, resten av veckan blir förmodligen gästträning...
 Hammercurl tar på yttre underarmsmuskeln och biceps!

Kommentarer
Postat av: Anna ST

Du får köra lite Emme-lyft när du kommer! Hon börjar kötta på sig. Över 5 kg nu! :)

2010-03-15 @ 08:42:06
Postat av: Ekbjörn

Hehe jaa! ok shit alltså, stor nu ju ;)

2010-03-15 @ 10:12:39
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0