Bänkpresstävling!

 foto: http://www.christercarlsson.com/

Gått och laddat hela dagen för bänkpresstävlingen :) Först maxa jag och Jerry på 135 och båda klara det :D
(både jag och han har dock tagit 140 innan men för länge sen)

Sen kom Viktor dit och vi körde max antal reps på egna kroppsvikt i bänk, för mig var det 85,0kg och jag klarade 22 reps! Jerry 19 och Viktor 17... sen blev det snedbänk med halvkroppsvikten: 42,5kg.. först 40 reps, vila en minut, 20 reps, vila en minut sen 12 reps... 72 reps totalt :D
Asjobbigt men kul!

Sen körde jag frontdelta i smithen, sen utsida axlar... lite mindre gainer efter och lite mindre ris i maten, deffen är påbörjad lite försiktigt så här första dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0