Uppfriskande promenad i värmen!

Jobbar 7-23 idag, lite kortare pass... Gick en kvart på min rast sen när jag kom tillbaka blev det en timmes promenad med klienter, det är fan ingen ökenhetta ute vilket dom flesta noterat, men det är riktigt uppfriskande att gå, dessutom är det sol ute och det gillar jag :)
Ikväll blir de eventuellt lite mer cardio på jobbet i form av innebandy!

Idag och imorgon är det vila från gymmet för mig, tror det är första gången på över en månad som jag har 2 dagar efter varandra vila... Så det är välbehövligt! Det är under vilan som musklerna växer...(om man tränat såklart och så länge man äter vettigt!)

Nästa vecka blir det dubbla pass måndag, gym tisdag, onsdag, torsdag och kanske en liten joggingtur!

Nu ska jag gå och äta mackor med ost igen för jag är kär i att äta mackor :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0