Njutningen!

Vägde mig imorse igen: 83,6kg! 2,5kg viktuppgång på 5 dagar, det får anses bra :)  3hg är ju fett, sen är det mest vätska och glykogen, och liiite muskler kanske :) Men nu är uppladdningsfasen av kreatin klar och förmodligen så kommer jag bara lägga på mig ett par hg fett till så blir intressant att se hur den fortsatta, eventuella, viktuppgången kommer se ut!

Var nere och körde ben förut: Liggande lårcurl 4set, baksida lår i cable 2 set, sittande 3 set, sen benspark 4set, benspark med ett ben i taget 2 set och avslutning med enbenknäböj på balansplatta 2 set...

Nästan 1 timme njutning i form av brutal pump i hela låren, känlsan av alla endorfiner och tillväxthormon kroppen utsöndrar och känslan av totalt utmattning i musklerna, det är nästan lika skönt som... ;) Går väl inte riktigt att jämföra kanske men ändå :)

 Den här bilden är inte på riktigt, ingen kan vara så korkad att man står och spänner sig som en tönt på en balkong, dessutom i november månad! :P

Kommentarer
Postat av: CZ

Kunde inte ha beskrivit det bättre själv! Jag röstar på att träningen är skönare, haha..

2010-01-07 @ 20:17:43
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0