Atletbesök och planeringar!

Micke kom hit förut för fettmätning och blev kvar några timmar, mycket att snacka om nu när det ska storsatsas med träning och kost både för honom och mig närmsta tiden!

Han trodde han låg på 12% men hade bara 9,5% så det var ju positivt! Nu kommer han bygga ett tag men ska försöka hålla hyfsad form utan att lägga på sig för mycket fett (samma tänk som jag!) sen ska han deffa ner sig till 5-6% (!)

Skrev med Chris Harnell - atleten med i stort sett perfekt fysik som syns mycket i Body, han berättade att han ligger på 4% bf på bilderna i tidningen, det är sjuukt bra! Och det fick mig att ändra min målsättning i sommar, att deffa ner mig till 5,5% istället för 6%.. låter inte som så stor skillnad men det är ett stort steg där...

Men nu först, BYGGA muskelmassa!

Kommentarer
Postat av: CZ

Beroende på vad jag hamnar på under dessa kommande veckorna så blir det någon % över dig jag ska satsa på! 6-6.5% någonstans! Sommarn blir nice ! :D

2010-01-02 @ 09:31:40
URL: http://czamorano.blogg.se/
Postat av: Calle

Hej!



Försökte hitta nån mailadress på sidan men lyckades inte.



Jag driver sidan http://www.dumbbell.se som är en träningsdagbok/kostdagbok på nätet. Ifall du är intresserad av ett länksamarbete mellan våra sidor kan du kontakta mig på calle [snabel-a] dumbbell.se.



Mvh Calle

2010-01-03 @ 21:55:31
URL: http://www.dumbbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0