3kg upp! Prioriteringsträning...

Hade tänkt att skriva massa här på bloggen och bilder och grejer på förmiddagen men då funkade inte internet hemma :( så blir ett kort inlägg här på jobbet istället...

Vägning imorse igen: 84,1kg = 3kg på 6dagar, det får anses bra :D Fortsätter jag så här väger jag 100 om en månad :P Nej men nu borde jag faktiskt inte gå upp så mycket mer...

Känner mig köttig idag, träningsvärk i mitten av ryggen mest! Visst är det så, man känner sig mer biffig när man har träningsvärk och när man har pump? Vid riktigt bra pump är man ju hur jävla atletisk som helst!
Lite träningsvärk i latsen oxå så går man armarna "Whätt ut" ! Ser lite halvtöntigt ut kan tyckas...

Prioriteringsträning
Idag är vila och imorgon ska jag köra BARA utsida axlar vid 07,30 på morgonen (jobbar sen). Vilket innebär att jag måste gå upp redan vid 06,00 när jag egentligen kunde sova till 08,00... Hej överseriös?
 
Söndag vila, alltså prioriteringsträning av utsida axlar i helgen. Om någon muskel ska prioriteringsträna är det smart att ha en vilodag både innan och efter träning av just den muskeln

Kommentarer
Postat av: Gizmo

tja per . tänkte höra ifall du kunde lägga upp ett inlägg eller skicka till mig ett bra schema om hur jag ska öka min vikt så snabbt som möjligt. kost och det. jag var med i onsdas när vi tränade bröst och axlar å fick reda på lite iallafall.. om det skulle gå bra för dig =)min hotmail = [email protected]

2010-01-09 @ 12:03:52
URL: http://marianova.com/users/kramp89/blog
Postat av: Ekbjorn

Tja, ja absolut, men kan inte nu på ett tag.. jobbar i helgen, och mitt internet funkar inte hemma :( sen ska jag iväg lite nästa vecka.. Grunden för att gå upp vikt är att få i sig mer kcal än du förbrukar, kaloriöverskott alltså! Sen träna 3-4gånger i veckan är lagom ui början, men jag återkommer! Lyssna på Zamorano oxå är ett bra tips ;)

2010-01-09 @ 14:14:51
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0