Xning!

Tränade övre bröst, axlar och mage i torsdags.. snedbänk i smithen, var ett tag sen men kände mig riktigt stark!
7a på 110kg och en 2a på 125 bland annat!

Nu känner jag mig inte lika stark dock, åkte på kryssning i fredags.. festade till 6, sov lite sen börja fest 12 på lördagen igen... Fettmätning idag: 8,5% BF, "tjock" och "svag" nu alltså! Jag behöver inte skriva det ens men den här veckan blir det hårdträning!

 Underbart rolig kryssning, är värt att "offra" lite muskler för att åka på sån busresa!


Kommentarer
Postat av: annie

dig tycker vi inte om,

för din blogg suger

2010-03-01 @ 20:40:36
Postat av: Ekbjörn

Töntannie, jag vet ju att du gillar min blogg ;)

2010-03-01 @ 22:34:45
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Anna ST

Fick råttorna följa med på båten?

2010-03-02 @ 11:10:38
Postat av: Ekbjörn

Nej råttorna var hemma och hade träningsläger i soffan när jag var borta, dom körde VM i OS i armhävningar och åt ärtor men sen kom dom på, ingen idé att vi tränar, blir ju aldrig som Coleman och grabbarna ändå :P

2010-03-02 @ 12:53:08
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0