Träningsplanering

Mitt andra pass igår blev löpband 10minuter, sen mage: 4 set hängande benlyft i dipsen, 3-4 set sida mage i CC, 2-3 set sittande på bänk med hantel, ben från sida till sida och benlyft - jättesvårt att förklara magövningar! Men mage tränade jag iaf :) Sen Körde jag på löpbandet 15 minuter till, lite lugnt i början sen högt tempo och avsluta med lite lugnare...

 game, mage, egam, geam, gema

Planering
* Den här veckan har jag tänkt mig rygg+baksida axlar idag, Ben imorgon sen eventuellt en löptur på kvällen, torsdag övre bröst,axlar och mage... Fredag, lördag blir det vila (på grund av att vi ska på X-ning!) sen söndag ska jag försöka träna fotboll!

* Nästa vecka blir det gym som vanligt 4-5 pass och 3-4 konditionspass är tanken

* Om 3-4 veckor ska jag börja deffa cirka 2 veckor, samtidigt som jag kör igång med en ny kreatinkur (uppladdningsfas, NO shothun, sen fierce). Efter dessa veckor ska jag äta "normalt" utan att gå upp för mycket i BF

* I början av maj nångång förmodligen ska jag börja min riktiga deff på cirka 4 veckor (eller mer om det behövs!) då jag ska ner till 6% BF, eller strax under


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0