12a på 100kg i bänk...

Nyss hemkommen från ett bröst/axelpass, provade 130 i bänk idag och det gick ju bra :) Fick tips idag så jag borde kunna öka några kg om jag lär mig tekniken!

Sen var jag tvungen att klara minst en 9a på 100kg eftersom Jocke gjorde en 9a idag http://timejoakim.blogg.se/
och jag klarade en 12a på 100kg så det var ju skönt :D
Kom ihåg att jag INTE kör bänk, jag bara maxar någon gång ibland för skojs skull :P

Sen körde jag sned hantelspress med mycket lutning, lite axelflyes och utsida axlar... Mage kör jag ikväll när vi ska ner igen... Ska även springa på löpbandet då om det funkar med min äckliga tå som är skadad men tror det ska gå idag!


Saknar mitt jobb i Hultsfred...
 Jag la nyss in bilder från min gamla mobil och det var mycket bilder från mitt gamlagamla jobb som elevassistent på Hultsfreds gymnasisärskola där jag slutade i juni förra året, det var ett underbart jobb som jag verkligen saknar... jag jobbade i en klass med 7 elever, helt fantastiska killar och vi hade så kul!
Här är en vårdag när vi var ute hela dagen och gjorde iordning minigolfbanorna och grillade med såklart :)
Där fick jag träna en dag på arbetstid, jag hade med mig två elever till gymmet och en dag i veckan hade vi idrott, innebandy, friidrott osv och en dag i veckan simmande vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0