Kärlekshandtag??

Satt och läste på på http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=140962 där jag lagt upp bilder, en som skrivit:
"hur fan kommer det sig att du har kvar "kärleks hantagen" ?"

En annan som svarat:

"Obliques kallas muskeln och dess utseende är genetiskt betingat, din klump. Vissa kan inte få särskilt smal midja p.g.a. höftens samt obliquernas utseende. "

haha fan va bra tycker jag! Men det är ju inte lätt att veta men för er som inte visste det innan så vet ni nu ;)


Jag sitter och läser en bok jag låna av Anna nu, idrottspsykologi, har precis börjat men den är nog intressant! Finns nog en del för oss fotbollsspelare och för oss bodybuilders att hämta inom det området, hoppas på att lära mig något nytt som kan gynna träningen, eller som jag kan ha nytta av när jag hjälper andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0