Har saknat...

Jobb 8-12,30 och 17-22.. Benpass därimellan :) Provade en gammal kärlek idag :P Benpress! Var nästan 2 månader sen jag körde benpress... sen benspark, grymt tryck i quadsen! Några set utfall innan det blev hamstrings där jag oxå fick riktigt bra pump! Några set tjejmaskin oxå... Känns som det vankas träningsvärk imorn :D



 Tog även lite seriösa, eller ja, bilder med linne iaf :)
Foto: http://www.christercarlsson.com/


Dagens tips: Skotta snö, det är fettförbrännande! Extra mycket förbränner man om man skottar bort snön bakom min bil så jag slipper åka på trottoaren ut varje gång...

Dagens fakta: Protein heter proteas som betyder "det viktigaste" på latin, vid svält är det proteinbrist man dör av och vi klarar oss i ca 60 dagar utan protein... Men låångt innan dom där 60 dagarna lär man va duktigt katabol :P


Kommentarer
Postat av: CZ

Haha! Gillade det där om snöskottningen. Vilken jävla tur att man inte deffar nu då! Fick dock skotta snö i morse ändå.. Börjar sakta men säkert få tillbaka min känsel i kroppens alla delar. :)

2010-02-22 @ 08:28:33
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0