Grönt te, asbra va!

Fortfarande snorig och ont i tån blablabla, vem bryr dig?!

Jag brukar ju skriva om att grönt te är bra för förbränningen, hittade det här precis vilket jag inte hört/läst innan

 "Grönt te är vetenskapligt bevisat att inte bara öka den totala ämnesomsättningen under dygnet, utan också öka andelen energi som tas från fett istället för kolhydrater. )Det gör att du inte bara kommer förbränna mer fett under dygnet utan också spara kolhydrater till träningen, vilket är välbehövligt under en diet där kolhydratmängden i kosten är begränsad."

Idag ska jag till gymmet vid 14tiden och köra mage och cardio, blir nog cykel eller stepmaskin... sen blir det två promenader med båda dom ja är stödkompis åt..

Nu ska jag ladda min dosett med kosttillskott.. pillertrillare.com :P

 Här finns både den ena och det andra! Det tredje oxå, men det är kosttillskott fortfarande, inga steroider!!


 

Kommentarer
Postat av: Ivona

Saknar dig lite...

2010-02-18 @ 13:15:57
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kosttillskott är ju en form av steroider ;P

2010-02-18 @ 17:34:47
Postat av: Ekbjörn

Inte direkt va? :P

Detsamma...

2010-02-18 @ 22:29:49
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du provat steroider någon gång? :P

2010-03-02 @ 18:20:49
Postat av: Ekbjörn

Nej aldrig provat steroider,men blivit frestad när jag vet hur stora ökningar man kan göra med steroider!

2010-03-03 @ 20:25:41
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0