Fruktstund



Ryggpass igår! Inledde med chins som vanligt och klarade "bara" 20 chins, lite besviken men jag körde inte mitt bäst då (skyller jag på!)

Mast var och gästtränade och gjorde fettmätning.. han var mer fit än nånsin med imponerande 7,5% bf! På kvällen var Jocke och Emma här.. självklart fettmätning på Jocke oxå :) Lite mer fett-tryck men en riktigt bra ökning av muskelmassa sedan i somras!
Beröm oxå till Jesn som köttar på sig mer och mer för varje dag och som han själv uttryckte det: "äntligen är jag stark" haha, kul förn ;)

Fettmätning på Oakbear igår: 6,4%...  Vikt idag efter att ha ätit ihjäl mig hela dagen samt druckit förton nu på kvällen för jag varit törstig som ett as: 85,7kg.. Alltså en vikt som inte riktigt stämmer, eller jo det gör den ju men det är mycket mat och vatten i magen! Om man ska jämföra viktökning eller viktminskning är det bättre att väga sig på morgonen...

Skrev för ett par månader sen(?), då jag har föga imponerande knappa 59 cm runt låret, att jag skulle ha 60 cm innan nyår iaf så på torsdag blir en mätning av lår och då hoppas jag verkligen att jag är över 60 cm... Skulle kunna mäta imorgon men blir lite fusk eftersom jag förmodligen har träningsvärk imorgon = inflammation i muskeln = mer omkrets!

Idag blev det underbart benpass:

* 4 set knäböj - några cm mer djup än senast
* 3 set hacklift
* 3 set lårcurl
* 2 set knäböj med stången framför i smith
* 2 eller 3 set benspark - spenbark
* 3 eller 4 set sittande legcurl
* ett par set till legcurl
* 2 eller 3 set insida lår - tjejmaskin



 Ligga är bra!

Läste om mjölk idag i tidningen body och imorgon tänkte ja skriva ett inlägg om hur bra, eller dåligt? mjölk är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0