Träningsvärk!

Sinnessjuk träningsvärk i biccarna! Konstigt? Nej inte direkt.. brukar aldrig köra biceps typ och när jag gör det blir det 3-4 set men igår körde vi 6 tuffa set! Känner även lite i axlarna och inte så konstigt det heller pga ny övning..

Träningsvärk får man när man utsätter musklerna för något de inte är vana vid. Nya övningar, tyngre vikter, färre eller fler reps än man är van vid osv... Jag är nöjd varje gång jag får träningsvärk, men kom ihåg att även om man inte får träningsvärk så har träningspasset fortfarande varit givande, om man vilar och äter bra närmaste tiden efter passet...

Handlat nya kosttillskott idag på http://muskelbygget.se/ Hemo Rage ULTRA CONCENTRATE, Mass Fx Power Pack och BCAA Hypertrophy
En PWO, en testohöjare samt BCAA-grenade aminosyror.

Blev ett rygg+magpass ihop med Jesn idag. Pushade varandra  till ett riktigt hårt pass! Kände mig väldigt tunn på övre bröst idag så var tvungen att köra några set snedbänk bara för att få lite pump :p

 Har inga underben?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0