Growing season!



Fettmätning idag: 6,3% , fortfarande i vad jag känner är bra form men märker ändå att jag gått upp några hekto.. kommer förmodligen gå upp lite till nu när jag äter väldigt mycket. Vill ju hålla hyfsad form hela tiden men är ju trots alla "growing season nu" :D 

En träningsdag ligger jag på uppåt 500 gram kolisar om dagen istället för cirka 400 gram som jag annars får i mig. Proteinintaget är på cirka 250-300 gram om dagen och fettet som alltid är svårt att räkna på av någon anledning är nog på cirka 100 gram kanske.. Så i runda slängar, på en höft, typ 4000 kcal om dagen...

Alla dagar ser olika ut när det gäller mat och träning men en "normaldag" kan se ut något så här:

Frukost: 4dl havregryn, 15gram protein, 1 ägg, 3-4dl mjölk, blåbär+hallon och lite rapsolja

Mellanmål: Kaffe + mackor med ost

Mat: 1 dl ris, 200gram kyckling, 2 knäckebröd, grönsaker

Mellanmål: 3 havregryn, 15 gram protein, 1 ägg, 3dl mjölk+blåbär+hallon/jordgubbar

PWO: Hemorage

Under träning: Kolhydratspulver cirka 20 gram

Efter träning: Gainer, cirka 100 gram kolisar + 35 gram protte

Mat: 5 potatis, 1 laxfilé, knäckebröd, grönsaker och någon chokladbit såklart ;)

Kvällsmål: 40 gram nightpro+mandlar

Som sagt, alla dagar ser olika ut... 



 Så här är mitt mål att se ut men måste nog träna några år till först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0