Flätor

 Jens, busgrabb och numera atlet, jens leth en atlet! Hans muskler växer så det knakar och har nu blivit en het kandidat till Mister Olympia i Nossen 2011 ;)

Ryggpass i eftermiddag...och lite underarmar!

* 4 set chins (22 godkända reps i första set)
* 3 set omvänd bicepscurl - underarmar
* 4 set rodd
* 3 set underarmar
* 3 set baksida axlar hantel

 

Blivit mycket nu i bloggen om bara min träning och min kost.. Har lite annat på gång jag tänkt mig att skriva om, vet inte vilken dag det blir, men det jag lovat om mage kommer.. och även lite annat :)

Ben imorgon, sen vila torsdag och fredag sen är det dax för fitness five - tävling i Västervik på lördag!

Vill påminna om att jag finns tillgänglig som PT och träffas gärna för en GRATIS konsultation :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på vad dem gick på tävlingen i body så räcker det med att jag kommer till nossen och visar ansiktiktet så har jag automtiskt vunnit! kroppn spelar inte så stor roll verkar det som =)

eller 2

2010-12-22 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0