Godis är gott...

Igår körde jag biceps+utsida underarmar och mage på kvällen och fick riktigt bra pump i armarna, bra me ådror!

* 3 set bicepscurl
* 2 set hammercurk med rep
* 3 set omvänd biceps

* 7-8 set mage

 Tryck i bitarna

Idag blev det rygg+baksida axlar vid 12, mina ryggpass ser aldrig riktigt likadana ut (på gott och ont) men nästan allltid kör jag 1-2 övning av varje del av ryggen - Lats, mellanrygg, nedre rygg och baksida axlar...
Skönt pass, fyllde på med godis igår kväll, när vi tittade på Madagaskar 2 (rolig film!),  och det är ju alltid lite prestationshöjande :P Blev en del kvar så fyller på med godis även idag... Åt nyss vitlöksbröd, inte heller så äckligt :D

"Äter du sånt där" Nej det är bara som det ser ut ;) eller
"Får du äta sånt där?" Nej det är förbjudet för mig...

Det är ju när man tränar mycket man kan äta godsaker med gott samvete... Men precis som allt annat här i livet, i måttlig mängd :) Och kom ihåg: Det är helheten av allt man äter och dricker som räknas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hackad rödlök,ruccola med aioli på vitlöksbröd ska det va! Syndigt gott!



"Det är inte vad du äter mellan jul och nyår, utan mellan nyår och jul som spelar roll" ;)



2010-04-07 @ 09:12:01
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

ok det ska ja prova men vad är ailoi??!

Oj, bra sagt där ju! Smart :D



2010-04-07 @ 09:41:31
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0