Tränar ibland...

Igår blev ett benpass på WHAK, provade den benpressen för första gången och det var kärlek vid första ögonkastet :P (Jag vet, töntigt skrivit) blev benpress, djupa hacklift, ett par set benspark, liggande lårcurl, raka marklyft och avslutningsvis ett set vanliga marklyft!

Fettmätning innan oxå och fortfarande 6,5%
Morgonvikt idag: 83,5 %
Lårmått fortfarande cirka 0 cm, men ändå ökat typ en centimeter på kort tid nu :D

Upptäckte ett par nya ådror igen, denna gång på låret...
Sen blev det lite fotboll i Horn, sprang omkring med bollen lite och avlossade några tunga skott... Sen blev jag slö på något sopigt sätt på kvällen.. Men idag var det bra igen, jobbade 7-13,15 på hessleby, lagom långt pass ju :)

Tuppis hemma sen ner till gymmet och körde utsida axlar, övre bröst, axlar, utsida axlar och mage
Börjar numera dom passen med utsida axlar, och även avslutar passet med utsida axlar (när jag kör bara övre bröst och axlar)

20,00 ikväll spelade jag volleyboll i Hultsfred i nästan 2 timmar, gick relativt bra, vissa bollar borde man kanske hanterat bättre men fick till ett par fina räddninga
r iaf! Längtar till sommaren och beachvolley då man får slänga sig massor!
Bra cardio som dessutom är kul, socialt och man är ute, i sommar lirar vi :)


 Skulle faktiskt lägga in ett par nytagna krallbilder från mobilen igår men har ingen skiva till nya mobilen och eftersom jag inte är så sexig på datorer så klarade jag inte av att lägga över bilderna då :(


 Fattar inte hur jag orkade med att vara så här köttig på den tiden.. överatletiskt.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0