Ruggig pump!

Igår var jag på dop, jättefint men ack så icketräningsrelaterat så vi hoppar direkt till gårdagens brutala övre bröst+axelpass!
Kört NO Shotgun nu i 3veckor tror jag det är och först nu märker jag av full effekt, får ruggig pump av den!
Saknar dock styrkan som halodrolen bidrog med, men hellre att jag märker resultat i form av pump och muskeltillväxt än stryka...Alltid kul att vara stark förvisso, men ändå inte det viktigaste för mig.

* 4 set snedbänk i smith, andra lutning
* 2 set hantelpress 3e lutningen
* 2 set hantelflyes 3e lutningen
* 2 set Cablecross i dubbelset


* 3 set framsida axlar, lyft fram i cable
* 3 set utsida axlar cable
* 3 set utsida axlar, hantel liggande på bänk
* 2 set drag till hakan

* 1 set pushdowns med rep
* 1 set dips


Fantastik träningsvärk idag på min träningsfria dag, känner hur delta och pectoralis växer så det knakar :)
Växer iaf, utan att det knakar :P

Imorgon blir det benpass och fotboll på kvällen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0