Sträva efter perfektion

Ny vecka och nya möjligheter att förbättra sin fýsik! "Sträva alltid efter perfektion" Jag är ute efter att skaffa mig en perfekt kropp (Notera att det är vad JAG tycker är en perfekt kropp!) "Det får inte bli för mycket" jajaja, det blir inte det heller! ;)
Tittar för övrigt lite på Pumping Iron, det är inför MR.O 1975 då Arnold var aktivt tävlande, ruggigt grym kropp... och ruggigt grym film :D

Fortfarande lite dåligt med bloggande nu, men datorn är seg och jobbat mycket i helgen.. 9-21 och 7-21.. Så skönt att vara ledig idag :) Det har varit en bra helg på jobbet, bra stämning på avdelningen, men man blir ändå trött efter en sån här helg...

I Lördags var jag med 2 på klienter och tränade på ett gym och då passade jag även på att träna själv, övre rygg, baksida axlar och lite underarmar blev det sen igår blev en vilodag, gick inte ens nån promenad!

Ikväll har jag kört Novedex i en vecka och redan efter några dagar märkte jag av dess fettförbrännande effekt, för ett par dagar sedan (i fredags?) hade jag 6,5 BF% och det är utan att deffa.. det får ändå anses bra!

I helgen hittade jag en ny busig blodådra på underarmen och igår tror jag det var en ny på överarmen, låter ju som lustigt fynd att hitta ådror men som kroppsbyggarjävel blir man väldigt nöjd över det :P

Nu blir det lite "personlig träning" via telefon ;) sen gymmet... :D

 (Kommer nya töntiga spännbilder snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0