Spännisen

Igår jobbade jag på Stenbäcken sen sov på jobbet, sov som en stockjävel inatt! Bra när jag sover på jobbet och slutar på morgonen för då kommer jag upp lite skapligt (7,30)

Precis avnjutit mitt kaffe och ett par frökusar (OMG va töntigt namn!) riktigt gott! Ska snart bland till min PWO - NO Shotgun och bland till gainer för vid tio åker jag och Vikke till Hfred och tränar med http://czamorano.blogg.se/, dom ska köra rygg och jag axlar, övre bröst och lite triccar :D

Idag har jag träningsvärk i hamstrings fortfarande, i ryggen från igår och i biccarna och underarmarna från i förrgår.. vad härligt det är va?

Visst känns det som om träningen har gett mer när man får träningsvärk och visst kan man bli besviken ibland när man inte får det? Men kom ihåg, träningsvärk är inte något kvitto på att träningspasset har varit givande!

 Hej jag är en liten spännis som går runt och spänner mig hela tiden, jag spänner mig så mycket hela tiden att jag får kramp i musklerna men jag fortsätter ändå att spänna mig, just precis eftersom jag är en spännis :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Släpp kylskåpet o ge mig kaffe ;)

2010-04-07 @ 10:48:53
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0