Undvik stress!

Jobbade till 21 idag sen blev det ett snabbpass av kroppens viktigaste muskler: Utsida axlar! (jag tycker dom är viktigast iaf!) Och lite baksida axlar...

Kom på en grej till angående förkyldining, stress gör dig lättare sjuk så försök unvik stress.. lättare sagt än gjort, men mitt tips: Planera, prioritera och försök minska pressen på dig själv!
 
Dagens myt: Vissa går upp i vikt bara av att titta på en bakelse! inte riktigt, ämnesomsättningen skiljer sig förvisso mellan olika personer och det beror till stor del på hur aktiv och vältränad man är, dessutom finns genetiska skillnader, men ingen går upp i vikt av att bara titta på en bakelse! Du går inte heller upp av att smaka lite (nåt gram bara kanske)

Nu blir det grönt te, 2 knäckebröd med smör+ost, 2 hela löskokta ägg och 3 äggvitor sen sova om en stund :)

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Ok, men ibland känns det som att det räcker med att titta på maten! Hur är det med grapefrukt? Är det en dunder för vikten?

2009-10-19 @ 17:19:39
Postat av: Ekbjörn

Hehe jo kan va så, jag vet inte nåt om grapefrukt, jag får kolla upp det :) Men alltid bra med frukt ju!

2009-10-20 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0