Min familj och mina vänner betyder mycket!

Vid 8 kom pappa hit, vi åkte och slängde en hel släpvagn full med möbler och grejer, skönt att bli av med lite inför flytten! Lite fettförbränning att bära möbler, tänk på att all typ av aktivitet förbränner kalorier... Jag tänkte skriva om "vardagsmotion" senare idag! Sen gick jag ner till mamma och fikade, kaffe och en macka, trevligt! Jag har väldigt hjälpsamma och underbara föräldrar, dom betyder väldigt mycket för mig :)
 Nu ska jag handla en del nytt, men ingen Per Ekbjörn eller vin utan en ny soffa och sånna grejer :)

På vägen hem stannade Acke till med bilen, vi pratade rätt länge, bland annat om kommande "shåw"  Blir en utomlandsresa inom en snar framtid :) och förmodligen en kryssning igen vad det lider!Trevligt, var ett tag sen vi träffades! Sen gick jag hem och fikade igen, grönt te och 3 mackor med stekta ägg på, gott och bra för musklerna :)

Ska packa ner grejer idag och ta det lugnt sen kötta ben ikväll, Alf kommer dit och jag ska göra fettmätning på honom, han har väldigt lite fett, får se vad tången visar idag :) Ivona skulle oxå komma dit ikväll och jazza ;)

Hade jättemånga läsare igår och det är jag glad för, fortsätt gärna att läsa! Just det här inlägget blev inte så träningsinriktat men det kommer senare idag!

Kommentarer
Postat av: missma

haha,vilken bra bild :)))

2009-10-20 @ 18:00:38
Postat av: Ivy

Hahaha, vem jazzade? ;) Inte var det jag iaf!

2009-10-20 @ 22:30:08
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Ja den är rolig :)

Hahaha jaaa men när du jazzade på bandet körde jag brutalt köttande av låren, va bara i slutet ja jazzade lite :) streting är bra, visst är jag bra på det :)

2009-10-20 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0