Känner mig stark!

Tränade ben igår och axlar+mage idag innan jobbet.. Känner mig stark av flera anledningar: Jag festade inte i helgen och sov bra,ja började med kreatin i söndags och känner redan av det! (brukar kännas mest efter ett par veckor) och så äter/dricker jag lite med Kolisar(kolhydrater) Får riktigt bra tryck och känner att jag kan träna hårdare, riktigt skön känsla :) Imorgon blir det ryggpass i Vby vid 5tiden sen torsdag Axlar+mage (lite bröst) i stan! Jobbar helg, söndag till 21 så blir seeent pass efter det :)
                                                     

Normalt sett har ja minst 3 dagar imellan varje muskelgrupp för att den ska hinna återhämta sig, men eftersom jag äter extra mycket nu och kör med kreatin så blir återhämtningen lite bättre, och idag tränade jag på förmiddagen och torsdag eftermiddagen så det blir ändå drygt 2 dygn imellan...

Måste passa på att berömma atlasdrinken igen, tränade till 11 idag och tog en gainer (pulver med kolisar och protte) direkt efter träningen, sen brukar jag äta cirka 1,5timme senare, men jag började jobba 11,45 och det är lite olämpligt att sätta sig och äta mat bara sådär på jobbet men då hade jag med min havregrynsdrink som jag lite smidigt hällde i mig och så hade jag fått i mig precis vad jag behövde(cirka 80gram kolisar, cirka 40gram protte, cirka 10gram fett och massor näringsämnen!) snabbt, enkelt, billigt, nyttigt blablabla, den är asbra!

Kommentarer
Postat av: Ivy

Glad jag är att du började med bloggen! Verkligen intressant att läsa :) Lycka till med den i framtiden. Kramar!

2009-10-13 @ 22:48:50
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Tack, va ju lite du som hjälpte mig igång ju :)

Kul att höra att du tycker det! Kram

2009-10-13 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0