Min lediga dag...

Sitter med uteplatsdörren öppen och njuter av solen och min enda lediga dag den här veckan, skönt! Tog sovmorgon idag sen var jag o fikade med mina föräldrar. Jag brukar passa på att få lite solljus när det är fint väder, kanske låter töntigt med solen gör dig starkare, piggare och bättre :) (Solning i måttlig mängd då givetvis!) Trivs bra på jobbet, färdig med min introduktion nu och börjar "på riktigt" imorgon! Igår spelade jag pingis med en praktikant på rasten, han va duktigt men jag är rätt bra för att inte ha spelat på så länge :) Spelade en del förr och det sitter i. Pingis=Roligt och en bra motionsform!
 Här kände jag mig stark, men det var inte pågrund av prottedrinkar utan mest pågrund av diverse rusdrycker :P Det är från kryssningen när jag åkte på räcket ner för trappen (finns en bra film på det på min facebook) Omoget beteende eller bara lite busgrabbs shåw? Det får man tycka vad man vill om, men det var jäävligt roligt :D

Tränade rygg och baksida lår efter jobbet. Inledde med 16 chins och avslutade passet med ryggresningar med 45 kg, det är jag nöjd med! Känns lite i "julgranen" idag (ländryggen).
Om några timmar drar jag till stan och tränar med CM, pecs, deltoids o abs ska få sig en omgång idag! Bröst, axlar, mage alltså.. jag måste skriva sådär för att verka lite tuff bara ;)
5e och sista dagen för kreatinuppladdningsfasen (kreatin intas flera gånger under hela dagen) sen kommande 6-8 veckor tar jag bara kreatin i samband med träning. Fortfarande: Kreatin=kosttillskott=helt ofarligt och lagligt!
(tyvärr ofta många som tror att kosttillskott är detsamma som anabola steroider!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0