Bra pass med tanke på omständigheterna!

Idag var jag o tränade axlar ((lite övre bröst) och mage. Med tanke på att det blev en mycket hård helg och att det fortfarande känns, och med tanke på att jag har tandvärk och solade innan passet (blir slööö av det!) så gick det rätt bra ändå! Det märks att det är höst nu, cirka en miljon folk på gymmet! Lite jobbigt, men även trevligt att snacka med lite folk :) Helt ok att prata mellan seten, men kom ihåg att träna oxå ;)

Imorn ska jag till stan(lkpg) och träna med CM, sen torsdagförmiddag blir det träningshuset igen, fredag vet jag inte och söndag tränar jag med Jocke i Södertälje! Tänk att jag tycker det är så kul att träna på olika gym, lite träningsskadad kanske...


Kommentarer
Postat av: Anna

Och bära flyttlådor? Är inte det lite träning? ;)

2009-10-11 @ 10:24:31
Postat av: Ekbjörn

Jo lite, men bygger ju inte så mycket muskler kanske ;)

2009-10-15 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0