Långledig, viktuppgång mm :)

Slutade halv 4 idag, ledig till måndag 11,45 = skönt!
Trevligt fikabesök idag igen, Matte och Jennie och deras lilla Vendela som är ett halvår och jättesöt!!

Tränade ben idag igen, trots att det bara var 2 dagar sen, brukar ha 3 dagar imellan iaf men det gick bra ändå :)
Vilar axlarna den här veckan...Körde mage idag oxå, en ny övning som var ASBRA, tack Jocke på jobbet för tipset! Cruchens på bänk med rep, kan inte förklara riktigt men ni fattar? Tog riktigt bra och la på rätt mycket sista set så jag orka bara typ 8 reps...

Nu blir det kassler med chilipaprika cremefresh (stavas det så?) ris och grönsaker! Lagade massa mat så jag kan äta det imorgon oxå och på lördag då jag inte kommer ha lust att laga  mat :)
Imorgon ska jag till Horn, ska bland annat hjälpa pappa ta ner flaggstången, dom har vattnat den i 23 år utan att knoppen slagit ut så nu har dom kommit på att det är något fel så dom ska ta ner den och undersöka den...

Sen blir det MASSAGE :D

Kollade blodtrycket idag på jobbet 120/67, det får anses bra va? Och vikten var 86kg med kläder, alltså typ 85 utan vilket innebär att jag gått upp nåt kg under hösten :) Det är mest låren och det är delvis "muskler jag redan haft" som jag tränat upp igen, bra muskelminne :)

Men nu Feed the machine sen åka och spöa Tonna i fifa, han tror han kan slå mig för han ska vara Real madrid, haha hur dum får man va!?


Kommentarer
Postat av: macke

Den där jocke är inte dålig han :P han get mycket bra tips hah..

2009-11-12 @ 22:07:04
Postat av: Ekbjörn

Han är asbra :) macke vem?

2009-11-12 @ 23:47:54
Postat av: Anna Andersson

Kanske behöver flaggstången lite ny jord? Och vattnas lite oftare! Stolligt att du gått och tänkt ut vad du skulle skriva långt innan!!!



KRAM//Syrran

2009-11-13 @ 08:51:55
Postat av: Mathias Persson

Fraîche, fråga Anders och Rasmus de borde veta...

2009-11-13 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0