"it´s all worth it"

Det här har varit en väldigt icketräningsrelaterad helg kan man säga! Jag tränade fotboll idag iaf men det var många som var på fest igår och det märktes tydligt...
I fredags hade jag förfest här innan harrys, vi var ett 20tal pers, kul! Igår var jag och Alf i O-hamn och badade sen blev det lite festligheter på kvällen igår igen och det var roligt även då :) La mig 5 och vakna halv 8 och inte kunde sova mer, sen fotbollsträning och tömning av lägisen i Horn sen var vi o kollade hockey och nu har jag städat lite här, det behövdes!

Har inte ätit optimalt direkt men ändå hyfsat tycker jag! Blev lite protte mellan vinglasen i fredags och mellan groggarna igår :)
Imorn kan det bli träning på förmiddagen men förmodligen inte.. tisdag gym, onsdag bandy tror jag sen torsdag gym!
 appropå festligheter så kommer dessa båda busgrabbar befinna sig på grand fucking canaria om 3 veckor och göra det vi är allra bäst på, att vara busgrabbar :D

Om alkohol: När man har alkohol i kroppen stängs kroppens produktion av testosteron av vilket givetvis är negativt för den som vill bygga muskler!

Imorgon eller tisdag kommer det ett vettigt inlägg och inte bara massa tjafs om vad jag håller på med, vem bryr sig om det menar jag?! Har dock inte bestämt vad jag ska skriva om men ska fjune lite påt :) Nu ska kolla på gymgrossisten om det är något jag behöver beställa sen blir det sova! Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0