Imponerande resultat och kommande deff planerad :)

Varit hemma idag HELA dagen, känns väldigt konstigt.. störande att vara sjuk som sagt men kan vara skönt att ta det lugnt ibland oxå!

Tänkte berömma min träningskompis från Hultsfred CZ - http://czamorano.blogg.se/ som gjort riktigt fina framsteg i sin träning! Kolla hans blogg på för och efterbilderna!! Det lönar sig att vara strikt och kämpa med träningen och kosten :) Morgonpromenader, bra lagad mat i rätt mängd och välplanerade gympass och så lite hjälp från mig då :) har gett grymt resultat!

På fredag (förmodligen) ska vi ta lite förebilder på mig, eh inte förebilder men bilder före eller jaa ni vet :P
Sen lördag ska jag börja min deff fram till onsdagen 2e dec då jag ska "fylla på" med kolisar för att få bättre tryck i musklerna sen den 3e blir det lite bilder då jag förhoppningsvis kommer vara i rätt bra form :) upppumpad med såklart! "Bodybuilders är inte starka, dom har bara upppumpade muskler" hehe, den kommentaren gillar jag som fan :D Upppumpade med luft då eller!?

 det här är en av min gamla hund tess valp,papillion/chihuahua mest 50/44 och cirka 6% tibbe, den ska säljas nu typ om någon är intressad??

Det blir alltså bara typ 12 dagar deff men JAG kommer att se stor skillnad (om allt går som det ska) vi får se vad ni tycker...

Jag hoppas bara att jag kommer bli frisk nu så snart som möjligt och att jag kan träna axlar, känner fortfarande av rotatorcuffenjäveln lite..

Kommer att skriva en del om hur jag äter under deffen, och jämföra med hur jag äter när jag inte deffar...
Men lite kort redan nu: Jag äter ungefär likadant, men jag drar ner på kolisarna mest och äter cirka 150-250 gram kolisar om dagen istället för 300-400 gram om dagen som jag gör nu.. fettintaget är svårt att räkna på men det minskar jag oxå på, inte så mycket dock! Notera att jag aldrig räknar exakt hur många kcal jag äter utan kör mest på känn, men är noga att alltid få i mig minst 200gram protte om dagen, oftast lite mer än så...
 Sen lägger jag till lite cardio, mest promenader..

Men återkommer som sagt lite mer ingående på vad, när och hur mycket jag äter :)


Kommentarer
Postat av: CZ

Tackar tackar! Så sjukt kul att bli nämnd i den här bloggen Per! MYCKET har varit tack vare dig. Har fått mycket mer erfarenhet utav kost, träning, tillskott och olika muskler nu på senare tid. Mycket tacksam för det! Nu fortsätter vi pressa kropparna till max! :D

Räknade ut att min deff är slut den 28e december. Nog snyggt efter julmaten :/

2009-11-17 @ 22:17:59
URL: http://czamorano.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

:) Jo men tänk på att det är DU som gjort allt jobbet! Oroa dig inte för julmaten, du kommer va i så bra form då så om du går upp något hekto så gör inte det något :D

2009-11-18 @ 14:40:46
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0