Ha inte ångest

07,00, koffein, uppstigning 07,15 och dom vanliga tillskotten sen promenad 45minuter sen frukost på jobbet vilket var riktigt gott eftersom jag var hungrig då! Kafffe, 3 mackor med ost och 2 ägg! Sen blev det en 20minuters promenad med några klienter på förmiddagen, i solen dessutom vilket var skönt!
Nu vid 14 när jag har rast blir det lite cardio i form av pingis då jag ska spöa Jens :)

Vill inte ge er som var ute och festade igår och sover hela dagen idag och äter massa skräpmat ångest, för ångest ska man undvika... med risk för lite déja ecouté, men "Sköter man sig i veckorna så får man slarva i helgerna"
Nu har jag förvisso en överseriös period, men annars lever jag oftast efter det också...

Har gått och tänkt lite på hur jag ska lägga upp träningen i fram till sommaren, återkommer mer om det senare!
Kommer oxå ett inlägg om ryggproblem i sinom tid eftersom många drabbas av det.. "Det finns två olika sorters människor, dom som har ont i ryggen och dom som kommer att få ont i ryggen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0