Drinkar!

När jag kom hem från jobbet igår blev det en promenad till ICA för att köpa grönt te sen hem och fixa drinkarna, en kvällsproteindrink, en frukostdrink, en prottedrink till förmiddagen, en keselladrink cirka halv 4 idag, en keselladrink vid ca 20 idag... Sen la jag mig innan 23 för jag började jobba 07,00 idag... Idag kommer jag äta under 150gram kolisar vilket för mig är väldigt lite, hoppas jag klarar av det utan att bli hungrig och slö! Och arg, för en arg Oakbear är ingen som vill ha att göra med :P

Nu ska jag fixa frukost till våra klienter och även äta lite själv, ska försöka att inte äta ihjäl mig bara, är väldigt sugen på mackor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0