Besatthet?

Vaknade 08,06, upp och ta koffeinet sen snooza lite, gick upp kvart i 9 och drack aminosyror, grönt te och en omega-3 kapsel sen vid 9 en promenad, 50minuter idag och slapp att bli hungrig så det var riktigt skönt :) Havregrynsdrink när jag kom tillbaka: 2,5dl havregryn istället för 3dl och lite mindre mjölk än vanligt - som sagt, lite hårdare deff nu då :)

Är ledig från jobbet idag men en del att styra med ändå: plocka in kläder, diska och betala räkningar och sånt värdelöst nu på förmiddagen.. Till Horn och träffa mina underbara föräldrar vid 13 sen plocka ur förådet sen 15 promenad med killen jag är stödkompis åt i Horn, tillbaka till Vimmerby för träffa killen här som jag är stödkompis åt! Sen blir det nog lite gästträning på Vimargymmet med RS.. Ikväll blir det självklart en promenad igen och förmodligen behöver jag inte gå själv då :) Blir även ett blogginlägg om något någon gång idag, håll ögonen öppna! Annars ser ni ingenting...

Obsession?  "Obsession is a word that lazy people use for those how are dedicated"

Jag ska inte sticka under stol med att jag just nu är lite extrem med tjat om deff hela tiden, men det är under en begränsad tid (till torsdag nästa vecka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0