Busy, busy...

Jobbade hela helgen, skulle slutat 21 i söndags men blev tvungen att jobba till 1 på natten, blev ett besök till psykakuten med en klient! Resan gick bra men man är på helspänn en sådan resan så jag sov gott på natten sen!

Sov länge igår sen åkte jag till IKEA och handlade ihop med AC, skulle köpt tvbänk men det visade sig att den kartongen var för stor för bilen så det blev lite annat grimskrams istället :) Riktigt krävande att vara på IKEA, fick åka hem till AC och sova på hennes spikmatta efteråt :) Speciell känsla att sova på en sån, men tror det kan vara bra för kroppen!

En sväng till Horn på kvällen, hälsa på min föräldrar och förbi gamla lägisen.. sedan till Tony och spela FIFA med honom och CM! Idag blir det gästträning i Hfred med CZ, hoppas det går bra att träna idag, jag känner fortfarande av rotatorcuffen/baksida axel...

Hörde precis på TV att dom som drar ner på fettet istället för kolhydrater på diet håller sig på bättre humör, tänkte kommentera vad jag tror om det i kommenade inlägg!

Nu blir det kaffe och tillskotten innan jag åker iväg, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0