Jag ska gå med stavar!!!

Ja ljög, jag kommer aldrig gå med stavar, MEN det lockar ju lite när jag vet att det ökar förbränningen hmm..

Blev en 22 minuters promenad till Tony, spelat lite töntigt tvspel sen 25 minuter tillbaka.. Skönt att gå faktiskt! Nu är det snart läggdags så jag får återkomma imorn.. ska försöka gå upp 7 halv 8 för att ut och gå innan frukost sen gymmet nångång på förmiddagen!

Såg på mejlen nu att jag fått mitt "tjockiskort" o shit.. lägger upp det tillsammans me nästa veckas förhoppningsvis "i form" kort!

Det här blev väldigt kort, men kan passa på att tacka er som läsare bloggen, jättekul tycker jag :)

Nu blir det en nightpro, en näve mandlar och lite ingefära :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0