Shakrar!

Vad skulle jag göra utan mina kära shakrar? (dom där man blandar prottedrinkar i ni vet!)
Räcker det inte med en shaker var det någon som undrade! Nix, jag behöver 7 stycken tydligen!
Imorse fick jag blanda till en med aminosryror innan träning, en med gainer efter, sen havregrynsdrink på vägen till jobbet, en nightpro till kvällen (sover på jobbet) en havregrynsdrink imorgon och en keselladrink imorgonkväll... är inte hemma förän halv tio imorgonkväll, jaa 7 stycken behövs :)

En träningsmyt till, eller träningsfördom kanske man kan kalla det, när man dricker prottedrink eller liknande "Det är väl inte anabola du dricker" Jo det är anabola... Ehh nej det är en proteindrink.. "Men det är väl samma sak" Nej inte direkt va :)

Kosttillskott är INTE detsamma som anabola steroider, dock är kosttillskott till viss del anabolt som betyder uppbyggande!

 


Kommentarer
Postat av: Joakim

7bara...själv har jag 20st...nöjd hahaha

2009-12-18 @ 20:18:02
Postat av: Pernilla

Fan jag som trodde jag drack anabola efter träningen :)

2009-12-18 @ 22:47:55
Postat av: Ekbjorn

Haha tyvärr Fägner ;)

2009-12-19 @ 16:34:53
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0