Så svårt!

Funderar lite här.. vill ju bygga muskler, vill vara bra på fotboll säsongen som kommer, vill vara i BRA form hela tiden och vill kunna festa.. Men det är ingen bra kombination det här och därför är det så svårt hur man ska göra!
Vilka stora problem jag har va? Inte kanske...

Men nu blir det nog iaf en del konditions närmaste veckorna, sedan januari mindre kondition och extra mycket gym, inget/väldigt lite festande.. och formen kommer vara hyfsad (runt 7,5%)

Sedan längre fram i vår en konditionsperiod och lite lugnare i gymmet, men fortfarande hårt såklart...kanske någon vecka deff där så jag kommer ner till/under 7%.. sen en tung köttarperiod i vår igen sedan deff så jag blir extremrippad :D

Ja, planerar lite...

Nu ska jag åka till Horn, återkommer ikväll om dagens pass och dagen i helhet :)


Kommentarer
Postat av: Joakim

Lägg ner alkoholen vett ja...och sen även töntbollen ;)

2009-12-22 @ 17:33:40
Postat av: Ekbjörn

Men det är ju så roligt tyvärr!

2009-12-23 @ 09:37:19
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0