Roliga fotboll som tyvärr sabbar min benträning...

Idag har jag varit och tränat fotboll med frödinge, inomhus, det gick lite trögt i början men riktigt kul sen när jag kom igång! Lite frustrerande bara när man inte orkar springa så mycket som man vill...

 Har ännu ett mål med min träning som jag kommit på som kan bli svårt att uppnå om jag spelar mycket fotboll i vår, men ska försöka.. Ska öka omkretsen på låren med 1cm! (på samma kroppsfett%) Om jag går upp i fett ökar självklart omkretsen, men det är på cirka 7% kroppsfett jag mäter och nu är omkretsen cirka 62 cm på mätstället! Så 63 cm innan min rätta sommardeff är målet :) (I maj någon gång)

Tror jag hade 64 en gång i tiden, men då låg jag ju på typ 15% kroppsfett så det var ett antal cm fett...

Imorgon ska jag kötta dom här låren iaf och öka på dom med någon halv millimeter eller vad det blir :P


Kommentarer
Postat av: Joakim

du får nog stå i vassen i sommar tror jag ;)

2009-12-29 @ 23:33:07
URL: http://timejoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0