God fortsättning!

God jul!

Jag hoppas ni haft en bra julafton och unnat er gott och framförallt att ni INTE har ångest idag! Själv är jag inte så mycket för julmat, har ätiti julmat, men inte i några stor mängder.. Däremot har jag ätit mycket godis, after eight, nonstop, romerska bågar osv - det är gott :D
Jag hoppas ni som stressat mycket nu vid jul kan slappna av lite mer, sjävl har har jag oxå upplevt en stress men det är mest på grund av att det är jobbigt på jobbet nu.. Stress är som bekant negativt för träningen.

* Stress ökar utsöndring av kortisol som är katabolt OCH ökar fettinlagringen, mycket dåligt alltså...



Idag är det juldag så jag kommer att synda ikväll.. Men om en timme ska jag gå o träna ben iaf :D
Inte optimalt att träna samma dag som man ska dricka, men om man tränar förmiddag och inte dricker FÖR mycket på kvällen tycker jag det är ok...

Nu blir det kaffe och fixar aminosyror+ gainer!

God fortsättning och fortsätt gärna unna er men som jag skrev tidigare, bättre att försöka komma igång nu redan i mellandagarna med något pass eller några promenader iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sus

Det bra att du unnar dig lite julgodis med:) Ha det riktigt gott denna vecka, så syns vi den 29/12. Jag ringer dig dan innan till jobbet, jag är ledig tills nyårsafton. Keep up the good work:)

2009-12-25 @ 10:58:30
Postat av: Joakim

Inte bra o supa..du vet att det finns studier som visar att din testo nivå är nedreglerad i upp till två veckor efter en suparkväll.....men du har ju så mkt massa ändå..men kanske därför du bygger under 0.5kg muskler/år ;) Nu har ja iaf länkat till dig! Ha det så roligt ikväll vett ja!

2009-12-25 @ 11:26:58
URL: http://timejoakim.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Ja det blir bra sus, hoppas du har det bra på din ledighet!

Jag vet ett allt jocke, men fortfarande: Det är skoj och värt det :)

2009-12-27 @ 09:23:14
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Joakim

Mitt nyårslöfte får nog ta o bli att inte supa under år 2010...blir mkt svårt för mig att hålla.... ;)

2009-12-27 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0