Atletvänner!

Igår var jag och tränade i Hultsfred med Offa http://czamorano.blogg.se/ och Besim. När jag kom dit ringde Jocke, min träningskompis från Södertälje och berättade att han precis tagit 122,5kg i bänkpressen!!! Grattis Jocke, grymt bra!! Nu kommer jag inte ihåg hur länge du tränat Jocke och vad du väger? Men han har inte tränat många år och väger inte mycket över 70kg... STARKT!

Sen var det dax för fettmätning, sist jag var i hfred för 5 veckor sen hade Offa 10,5% så vi satte upp ett mål att han skulle vara under 9% typ nu.. nervöst under mätningen.. och resultatet visade: 8,5%! RIKTIGT BRA JOBBAT! IMPONERANDE!! Han har inte bara minskat i fett utan ökat i styrka!

Båda dessa herrar är väldigt seriösa med sin träning, kost och festar inget/väldigt sällan och dom har mål med sin träning vilket jag tror är viktigt. Dom läser mycket om träning och får ett och annat tips från mig med såklart :)
Även fast Jocke mer sällan lyssnar på mig nuförtiden tog han till sig lite i början iaf ;)

Nu ska jag iväg och köra ett benpass innan jag åker och jobbar... Återkommer under dagen med korta inlägg(ok att sitta korta stunder på jobbet vid datorn.. eller hur? ;) )

Hade 50 läsare igår btw vilket jag blev jätteglad för, fortsätt läsa :)





Kommentarer
Postat av: Joakim

Lite info om mig då... :p :Tränat seriöst sedan 1/8 -08

Tog då 80kg i bänk..hade 10%bf och vägde runt 63 tror jag......nu väger ja 72.5... och ligger nog på ca 11-11.5%... fan ja borde oxå starta en blogg känner jag...:p Ja du hjälpte mig oerhört mkt ibörjan då jag va helt okunnig!! =) Nu ska ja käka pizza....det är ju bulktider och man måste ju få leva lite oxå! HAHAHA

2009-12-18 @ 11:38:31
Postat av: CZ

Man tackar man tackar Coach! :D Nu är det 7% som gäller.

@Jocke, det tycker jag verkligen du ska göra! Sjukt kul & följa andras träning =D

2009-12-18 @ 18:01:41
URL: http://czamorano.blogg.se/
Postat av: Ekbjorn

Äsh på dig jocke så säger du säkert till alla ;)

CZ, yes nu jävlar ska du ner till 7%

Tack föresten att du skrev med mig på din status på FB :)

2009-12-18 @ 19:38:07
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0