3 månaders bloggande!

Jag kom precis på att min blogg firar 3 månader idag och det "firas" med mitt först inlägg i repris :P

"Jag heter Per Ekbjörn och är 27 år. Jag har styrketränat i nästan år 10 och spelat fotboll sen ja var 7 år! Jag är utbildad personlig tränare på pt-school i Stockholm, där jag gått både steg 1 och 2. Jag har inte jobbat som PT (inte än) men hjälpt många vänner med kost och träning.

Träning och allt vad det innebär är en stor del av mitt liv. Jag Älskar träning och tanken med den här bloggen är att sprida lite träningskärlek till er läsare :)

I den här bloggen kommer jag både skriva om min egen träning men även ge tips och idéer om både kost och träning för Dig som läsare. Du får gärna fråga om träning och kost eller ge förslag på vad du vill läsa om på bloggen. Jag är väldigt tacksam om jag får kommentarer om vad du tycker om min blogg !"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0